J.Stojkovic

Auto gereserveerd bij de HORNBACH vestiging. De reservering stappen plan via aanmeldzuil is duidelijk maar aan het einde van het reservering proces weet je niet hoe verder met de ophalen van de auto etc. Dus ben je toch verplicht te bellen. Verder is de prijs vrij hoog voor gebruik van de auto van 1,5 uur en 37 gereden kilometers (74€!!)

Reactie KAV2GO Bestelbus Verhuur:

Beste Jugo,
Ik dank u voor uw bericht, ik betreur uw ervaring. Op de kiosken bij IKEA en HORNBACH kunt u klant worden (niet reserveren), het z.g.n. onboarding proces. Als dat klaar is kunt u 2 dingen doen, de KAV2GO app downloaden of het Call Center bellen. Onze medewerker heeft voor u de reservering gemaakt, de deuren van de auto op afstand geopend en de werking van de bus uitgelegd. Bij terugkomst vindt het omgekeerde proces plaats met assistentie van onze medewerker. Wat de prijs betreft, op onze website, app en op de kiosk kunt u precies op een (in het oog springend) calculatie scherm uitrekenen wat de rit kost.
A.s. maandag wordt uw opmerking besproken en indien nodig de procedure aangepast.
Nogmaals dank voor uw reactie, u kunt mij altijd bereiken via het Call Center.
Hemmie Kerklingh
Algemeen directeur