Meer personeel op binnendienst en klanten op de hoogte houden

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

We betalen nu sinds december 2022 en het eerste onderhoud was nu gepland op 28/11/2023, wat op zich prima is.
Afspraak was ver vooraf aangekondigd, en gevraagd om onze bevestiging, dit was telefonisch gedaan en afgesproken voor service tussen 8 en 12:00u.
Door laat verschijnen van de monteur (11:15u) had deze uiteraard langer werk nodig dan tot 12:00u.

Per toeval hadden we een grote storing vanaf vrijdag avond en hadden een lekkende ontluchter waardoor we vanaf die tijd 3 dagen (weekend + maandag) geen verwarming en warm water hadden.
Om deze reden zaterdag een mail gestuurd met foto's en uitleg dat de monteur spullen mee moest nemen om deze ontluchter er tussen uit te halen en te zorgen dat we weer konden verwarmen. Maandag 3x gebeld met het storings nummer, echter na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan werd er gewoon de hoorn op gegooid en ook niet terug gebeld (ook niet naar aanleiding van de emails).
Nog een mail gestuurd, geen reactie.
Behalve een andere mail dat uw monteur ziek zou zijn.

Gelukkig toch monteur op de stoep, maar deze was niet geïnformeerd over het probleem en had dus niet de juiste spullen bij. Zij heeft een plastic zak over de ontluchter getaped met uitloop in een emmer, tegen de tijd dat ik thuis was was deze bijna vol met water, en uiteraard was de druk van de ketel weer zo ver gezakt dat de ketel weer niet verwarmde (kachel en warm water).
Uw planning zou bellen voor een afspraak om de leiding te laten maken, deze hebben nu (na 4 dagen) nog steeds niet gebeld.

Intussen hebben wij een lokale loodgieter het probleem laten oplossen (duurde nog niet eens 1 uur).

Uw service, vooral van de binnendienst, is ver ondermaats.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

kan niets verzinnen

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review, helaas kunnen wij via deze site niet uw gegevens achterhalen, graag zouden wij telefonisch met u in contact komen en daarom wil ik u verzoeken om ons te mailen met vermelding van review Feedback Company en uw postcode en huisnummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw review te bespreken.
Kemkens BV

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 1/5