Ik kan niet beoordelen of de monteur zijn werk goed gedaan heeft, daar heb ik geen verstand van daarom vul ik de middelste ster in

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ik vind jullie schrikbarend duur. Ik betaal ongeveer 13,50 euro per maand en dan maken jullie een keer per 2 jaar mijn cv ketel schoon. Dat is dan voor een keer schoonmaken plus minus 325 euro!! Drie kwartier is hij boven geweest. Bovendien heeft hij niks opgeruimd, niet de emmer met water, handdoek, de stekker van het ventilatiesysteem niet terug gestopt. Wel bedankte hij voor het kopje koffie. Hij leek haast te hebben!! Je begrijpt dat ik daar niet tevreden mee ben.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

Dat hij bedankte voor de koffie.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Allereerst wil ik bedanken dat u de moeite en de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Het contract dat u heeft afgesloten is niet alleen voor het onderhoud van de cv-ketel; u betaald ook voor de storingsservice. In het het geval van een storing kunt u er op rekenen dat wij een monteur naar u sturen. Graag zou ik u een en ander in een gesprek willen toelichten, mocht u in de gelegenheid zijn om te bellen dan mag u vragen naar Helga. Ons telefoonnummer is: 088-5050330.
Ook zou ik u willen vragen om de review te herzien, u heeft ons nu beoordeeld met een halve ster, ik begrijp uit uw verhaal dat u 3 sterren wilde geven. Alvast bedankt.
Helga
Kemkens BV