Floor Verbeek

Heel raar dat de toegang naar de ketel niet is goedgekeurd. een aantal jaar geleden heb ik een losse onderhoudsbeurt gehad en was er niks aan de hand. nu is een trapje oplopen en één keertje bukken om op zolder te komen ineens een probleem. Hele wijken zijn zo gebouwd, hebben die dan allemaal geen recht meer op onderhoud van de ketel? Dat lijkt me vrij onveilig.... en het lijkt me niet dat Kemkens dit op haar geweten wil hebben.
We hebben net een baby gekregen en willen dat het goed geregeld is thuis maar worden nu in de kou gezet.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

we hebben geen onderhoudscontract gekregen omdat de ketel niet toegankelijk genoeg zou zijn, medewerker was ook vrij onaardig

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Snelheid en levering, Prijs/kwaliteit verhouding, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

makkelijk om een afspraak in te plannen

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Floor, ik heb inmiddels contact gehad met mijn collega's en geprobeerd je te bellen, helaas lukte het niet om je te spreken. Bij navraag is gebleken dat de cv-ketel niet goed toegankelijk is voor onze monteur, hij kan hierdoor niet veilig werken. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan je contact met ons opnemen en vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Helga
Kemkens BV
Hoi Floor, bedankt voor je uitgebreide review. Ik wil je hierbij laten weten dat ik intern een en ander ga uitzoeken voor je. Zodra ik een antwoord heb ga ik contact met je opnemen. Hopelijk krijgen we elkaar snel te spreken. Mocht je eerder contact met ons op willen nemen dan mag je vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Helga
Kemkens BV