Communicatie kan beter

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Donderdag kwam er een monteur langs. Hij kon niet aan de slag vanwege de niet correct aangesloten vwketel. De man belde naar het bedrijf en er zou die dag nog contact opgenomen worden voor een nieuwe afspraak met toelichting. Er kwam geen telefoontje. Daarom vrijdag zelf gebeld. Er was niemand aanwezig bij onderhoud. De telefoniste zou een belverzoek achterlaten. Ook vrijdag niets gehoord.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Niet zo heel veel maar was een eerste kennismaking. Kemkens gecontracteerd ivm connectie Essent.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Fijn dat we elkaar gesproken hebben en dat ik u heb kunnen mededelen dat het in behandeling is door onze planning. Inmiddels ligt de aanvraag bij afdeling installatie en deze collega's gaan contact met u opnemen.
Helga
Kemkens BV
Beste, helaas kan ik via deze weg niet zien wat er aan de hand was. Mogelijk is er nog intern overleg waardoor je nog geen antwoord hebt ontvangen. Mocht je mij in de gelegenheid willen stellen om een en ander uit te zoeken, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zou je willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga?
Helga
Kemkens BV