Het tijdens de onderhoudswerkzaamheden vragen om een handtekening voor extra te maken kosten, kwam mij wat gedwongen over. Overigens vind ik € 65,00 voor het vervangen van pakkingen nogal veel. Bij eerder onderhoud (door een andere partij) ben ik overigens nog nooit geconfronteerd geweest met extra kosten voor pakkingen bij regulier onderhoud. Aldus de monteur zou dit een advies van de producent van de ketel zijn. Heeft de vorige partij dan niet gedaan wat men wel had moeten doen? Dit zet je aan het denken en ervaar ik als enig minpuntje.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

De aanmeldprocedure voor nieuwe klanten bij Kemkens is duidelijk en eenvoudig. Ook de communicatie direct na die aanmelding is duidelijk. Kortom, je weet wat je kunt verwachten. De doorlooptijd van aanmeldprocedure tot aan het werkelijk eerste bezoek verloopt vervolgens ook redelijk vlot in vergelijk tot hun collega's in de markt. De monteur was op tijd, prettig in omgang en leek verstand van zaken te hebben.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Snelheid en levering, Aanbod, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur kwam ervaren over en gaf vertrouwen

Score voor Kemkens Service en Onderhoud: 4/5