Lenie Hendriks

Wij wisten niet dat het geen borduring zou worden. Toen we het rabbit koning kregen met opgeplakte letters. Waren wij teleurgesteld over het product voor ons kleinkind. Zijn 1e letter van zijn naam zat er ook niet fijn op. We namen met het bedrijf contact op, en zeiden dat er niet meer geborduurd mag worden. Okee erg jammer maar goed. En over de 1e letter wat niet goed zat. Moesten we eerst maar een foto mailen etc. Wand terug sturen kon niet. Daar had ik al weinig begrip voor. We hebben nu bij een ander bedrijf besteld met geborduurde letters. Heel mooi. En wij zijn blij voor ons kkleinkind. Ik geef 21/2 ster voor antwoord telefoon gesprek. Maar voor service een nul.

Reactie Kidzincolor:

Beste Lenie,
Wat vervelend dat de knuffel niet helemaal naar verwachting is, maar op de site staat zeer duidelijk dat we bedrukken. Dit gebeurd met een transfer en een zeer hoge druk en hitte.
Wij borduren dus niet.
Gepersonaliseerde items kunnen we helaas niet retour gestuurd worden. Mocht er een probleem zijn dan kunt u dit naar ons mailen en lossen wij het voor u op. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben . Mvg team Kidzincolor

Score voor Kidzincolor: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Rabbit konijn wit met naam.