Suzan

Ik heb bij jullie voor de kleintjes in onze familie pietenmutsjes met naam besteld, omdat ik de roze met paarse variant alleen in het goedkopere segment kon vinden heb ik die besteld voor het meisje, ik kon op de prijs na geen verschillen vinden, totdat ze geleverd werden…. Het leek wel zo’n zwembadschoentje. Echt ontzettend jammer, als ik dit vooraf geweten had had ik deze niet besteld. De pietenmutsjes voor de jongens zijn wel helemaal naar wens, ze staan de kids geweldig. Service was vlot en duidelijk!

Reactie Kidzincolor:

Beste Suzan
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de pietenmuts (actie) niet helemaal naar wens is. Maar er staat heel duidelijk bij dat de actie baret om een plastic model gaat daarom is hij ook goedkoper. Jammer dat u dat niet had gelezen. Want voor de jongens heeft u wel de luxe variant gekozen, er zijn voor de meiden van de luxe ook een paarse of een rose. Wij kunnen nu helaas niks meer doen aan uw keuze . Mocht u nog voor het meisje een luxe variant willen hebben? Wij hebben nu nog een korting van 15% We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Kidzincolor

Score voor Kidzincolor: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Pietenmutsjes