Manon

Bedrijf komt zijn afspraken niet na. Er is via de chat dingen beloofd tav korting. Dit zou terug gestort worden, maar dit is niet gebeurd. Achteraf wordt het verhaal omgedraaid. Worden dingen gezegd wat ik niet heb aangegeven. Mijn vertrouwen is weg. Bestel hier in de toekomst niet weer wat.

Reactie Kidzincolor:

Beste Manon, Jammer dat u ons deze beoordeling geeft. Wij hebben u de eerste keer telefonisch aangegeven dat er géén gratis verzending is (ook niet met een duur u gewenste kortingscoupon o.i.d.) onder de 50,-. Dit staat ook heel duidelijk op de site vermeld en bij het afrekenen. Daarbij zou een dergelijke verzending bij een product van 8.95 helemaal niet uit kunnen. U heeft later via de chat opnieuw een poging gewaagd om een dergelijke coupon te bemachtigen en hebben wij u dit nogmaals uitgelegd. U geeft aan dat er een verhaal "verdraaid" zou worden, maar hier kunnen wij ons zeker niet in vinden! Het is aan u om de keuze te maken om z'n reactie achter te laten. Maar u moet wel snappen als wij u 2x deze toelichting geven het ook écht niet mogelijk is. Mvg Kidzincolor.com

Score voor Kidzincolor: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bidon