Ralf Langen

Ik heb bij jullie een ketting besteld waar ik zelfgeschreven namen in heb laten graveren. Dit is netjes gedaan verder maar lijkt totaal niet op de afbeelding van de site. Daar zijn de namen met zwarte letters gegraveerd en heel goed zichbaar. In werkelijkheid is het bijna niet tezien. Heb hier ook over gemaild dat ik dit echt jammer vond en of jullie hier nog iets meekunnen. Kreeg een lange mail terug(dank hiervoor) maar kwam erop neer dat ik dan ik dan nogmaals moest bestellen. Dan ben ik meer dan €100 lichter en is het maar afwachten of het resultaat dan goed is. Dus service is goed maar beschrijving van producten en afhandeling is matig. Gr Ralf langen

Reactie Kidzincolor:

Beste Ralf,
Hartelijk dank voor uw review. Het klopt dat uw ontwerp niet duidelijk was. Wij hadden u hier ook over gebeld dat het resultaat minder duidelijk zou zijn en gesproken. U bent toen hiermee akkoord gegaan.
Mocht u een goed resultaat willen dan adviseren wij u om het ontwerp over te trekken met een zwarte fijn-lijner, dit staat ook vermeld op de website. Dan dient u een nieuwe foto er van te maken ( in goed daglicht en niet met flits, wat helaas wel het geval was) Dan kunnen we een goed resultaat krijgen. U kunt ons de nieuwe foto's toesturen en kunnen we kijken of we u het gewenste resultaat kunnen geven. Wij horen graag van u. Mvg Kidzincolor

Score voor Kidzincolor: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
ketting met naam