Ellen Monsieurs

Product mooi gedrukt, er mag alleen een betere transparantie zijn in de eindprijs en niet op het einde nog een extra druk kost.

Het aller belangrijkste er is zeer onzorgvuldig ingepakt alles in een plastiek verpakking gepropd dat is jammer geen respect hebben voor het product.

Reactie Kidzincolor:

Beste Ellen, Wij hebben u gemaild met een uitleg over de werking. Als u bijv een rugtas ontwerpt is sowieso de naam bij de prijs in. Mocht u nog een extra tekst willen of evt een plaatje dan rekenen wij daar inderdaad 2,50 voor. Dit ziet u dan meteen bij de prijs er boven op.
Verder pakken we al onze producten zorgvuldig in. Met een goede overweging om zo min mogelijk het milieu te vervuilen. Daarom hergebruiken we ook de zakjes waar het product ook bij ons mee binnenkomt. Dit ook om het product niet nat of vies te laten worden doordat een doos of verzendzak beschadigd door de transporteur. Wij kunnen ons dan ook niet vinden in het "proppen van onze producten in verpakkingen" en hebben zeker respect voor het product en het milieu.
Mvg Kidzincolor

Score voor Kidzincolor: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Metoo pop, portemonee en toilettasje