Reactie op de bestelling was vlot maar de data van levering laat de wensen over, sint was hier al geweest. Maw bestelling en levering door deze leveringsdienst zal in de toekomst niet meer gebeuren.

Verliep het bestelproces makkelijk voor u?

Het bestellen verliep vlot enkel de levering was minder vlot...alle begrip voor deze drukke periode ...maar 11 dagen is iets te lang wachten.

Reactie Kidzincolor:

Beste Erna, U besteld op black Friday een product op preorder. Dit stond ook op uw orderbevestiging. Wij hebben deze tas op maandag binnen gekregen en ook gelijk gemaakt. Daarna is het pakket overgedragen aan DPD. De meeste pakketten kwamen gewoon binnen 1 a 2 dagen aan. Enkele pakketten moesten iets langer wachten. Wij raden altijd aan om op tijd te bestellen om juist dit te voorkomen. Als u dan wacht tot de topdrukte dan kan dit helaas gebeuren. Hier hebben wij zelf geen invloed op, wij hebben het snel verstuurd. Bij elke transporteur speelde er vertragingen rond de week van Sinterklaas. Wij adviseren om 2 weken voor Sinterklaas te bestellen en mocht er dan een probleem zijn dan kunnen wij contact op nemen met de transporteur als er een probleem zich voor doet in de verzendtijd. Mvg Kidzincolor

Score voor Kidzincolor: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Rugzak