Fieneke Lotgerink

Kinderfeestje van 2 vriendinnetjes gehouden in het nieuwe klimbos. Nieuw is het zeker! De klimbanen liggen prachtig in het bos. In het ene gedeelte staan picknicktafels onder het klimparcours, zodat de kinderen af en toe naar de tafel kunnen komen voor wat drinken. Ranja zit bij het feestje inbegrepen. Er zijn genoeg begeleiders aanwezig die kunnen helpen. Aan het einde wordt er een polaroid foto gemaakt voor de jarige. Beetje jammer als je twee jarigen hebt want een tweede foto werd er echt niet geschoten. Ze moesten hem maar delen. Voor een feestje van 21,50 pp vind ik dat echt een aanfluiting. Daarnaast kreeg er dus ook maar 1 jarige een terugkom code. En de andere.. tja .. die had maar pech. Leuk feestje maar niet echt hartelijk van de dame bij het klimbos.

Reactie Klimbos Nederland:

Beste Fieneke, bedankt voor je review en wat jammer dat je een beetje een nare nasmaak hebt overgehouden aan je bezoek! Ik heb je boeking er nog even bijgepakt, maar wij waren hier niet op de hoogte dat er twee jarigen zouden zijn (als we dat weten, wordt dit altijd genoteerd). Als we dit hadden geweten, hadden we wellicht anders kunnen handelen. Ik hoop dat jullie ondanks de foto toch een geweldig klimfeest hebben gehad!

Score voor Klimbos Nederland: 3/5
Land NL