Wij waren voor de eerste keer in een klimbos met het kinderfeestje van onze 11-jarige dochter. Het was een leuk, actief feestje en de instructie was duidelijk. Voor de kinderen met wat meer lef is het geschikt, maar de eerste 'junior' route (de 'makkelijkste') is echt al pittig, je moet zittend vanaf een bewegende schommel op een bewegende evenwichtsbalk stappen. Dat viel twee sportieve tieners niet mee en ze vielen van de balk. Het duurde lang voordat ze weer grip kregen aan het touw en daarna durfden ze de andere routes niet meer aan. Terwijl de rest van de groep een fijne middag had, waren er dus twee met pech. Voor hen waren er ook geen alternatieve bezigheden. Mijn advies is om die eerste / 'makkelijke' route te vereenvoudigen door die evenwichtsbalken eruit te halen, gewoon met de schommel glijden naar het platform.
Met kleine kinderen is het park niet echt geschikt, want het is niet afgesloten en onoverzichtelijk. Er lopen veel wandelaars door het park.
Voor tieners en volwassenen met lef is het erg leuk, zeker geschikt als familie of team-uitje.

Score voor Klimbos Nederland: 3.5/5