We hadden net de uitleg gehad en begonnen aan de blauwe baan. Het begon al gauw te omweren, de helft van ons moest terug en de andere helft moest door! Dit was erg vervelend en we waren erg bang. Raar dat er niet in de gaten gehouden word of het gaan omweren of niet zodat ze voor bereid waren. We moesten met 2 personen op de hindernis banen en we hebben geklommen voor ons leven. Hierna zijn we maar weg gegaan. We waren om half 4 begonnen en gingen om half 5 weer weg.. ook geen vergoeding of iets gekregen. Erg jammer. Ook ga ik hierover een klacht indienen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je review en wat vervelend dat jullie zo kort hebben kunnen klimmen. Ik begreep dat het onweer opeens op kwam zetten, zodat we het niet aan konden zien komen. Onze medewerkers bekijken alle mogelijke weer-apps regelmatig om dit soort dingen te voorkomen.
Iedereen die op het moment van onweer in het klimbos was en niet lang heeft kunnen klimmen, krijgt van ons een tegoedbon om op een ander moment terug te komen. Uiteraard geldt dat ook voor jullie. Ik zou je willen vragen om een bericht te sturen naar veluwe@klimbos.nl om dit aan te geven, dan kunnen we het in orde maken. Alvast bedankt en hopelijk tot snel!

Score voor Klimbos Nederland: 1.5/5