Helaas moet ik deze keer een slechte beoordeling geven. We werden verwacht om 15:45 zodat we van 16:00 19:00 konden klimmen. We waren met een groep van 18 personen waar 1 instructeur op stond ingepland om uitleg te geven en spullen te controleren. Dit heeft bijna tot 16:30 geduurd. In onze ogen niet handig. Daarnaast werden de meeste kinderen om 18:30 al verzocht om geen nieuw parkoer te nemen. Conclusie je betaald voor 3 uur klimmen er je krijgt er maar 2! Beetje jammer

Reactie Klimbos Nederland:

Wat vervelend dat het uitje niet helemaal naar wens is verlopen. Op onze site staat vermeld dat onze instructie een half uur duurt en dat er daarna nog 2,5 uur zelfstandig geklommen kan worden. Echter staat daar ook vermeld dat het bij sommige startmomenten zo is, dat er geen volledige klimtijd gegarandeerd kan worden in verband met onze sluitingstijd. Op dit moment sluiten onze bossen om 18.30 uur, wat inhoudt dat er tot 18.30 uur nieuwe routes gestart mogen worden en er dus doorgeklommen mag worden tot deze klaar zijn. Na 18.30 mogen er geen nieuwe routes gestart worden. Ik ga wel meegeven aan mijn collega's dat dit goed gecommuniceerd dient te worden bij de kassa, om teleurstellingen te voorkomen.

Score voor Klimbos Nederland: 1.5/5