Ik kan er mijn merk koffie/espresso kopen en dat is het belangrijkste dus gelijk ook dan positief. Verbeterpunten: Puur persoonlijk ik zou het fantastisch vinden om het Koffie Thee Plaza bedrijf ook hier in het midden van NL willen vinden. Dat ze een leuk hip retro koffie inloop huis openen waar koffie afgehaald kan worden waar je koffie kan drinken waar in de namiddag een een bandje of een lezing gehouden kan worden. Waar ook de plaatselijke scholen hun kunst klas met projecten kunnen tentoon zetten. Een zaak met koffie en meer. Wekelijks op een pad per tafel een aanbieding van boeken die in die week in de Top 10 staan en waar je dan met je smartphone gelijk via bluetooth erop kan en kopen. Dus koffie & meer. Oh en niet te vergeten op die pad die in is gebouwd op het midden van de tafel staat altijd Koffie Thee Plaza alles daarvan is bij het nuttigen van koffie gelijk ook te bestellen. Gezelligheid met nieuwe manier bij het ontspannen moment van de dag ook bestellen kunnen. Lijkt mij zo leuk.

Score voor KoffieTheePlaza: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja