Bas Reintjes

Op 17 januari een Quooker besteld, deze is uiteindelijk op 30/1 geleverd. In eerste instantie geen duidelijke informatie van de klantenservice, na herhaaldelijk aandringen is er uiteindelijk contact opgenomen door de eigenaar. Hij gaf aan dat er problemen waren met de logistiek, maar dat hij er alles aan zou doen om het op te lossen en binnen een dag te leveren. Is uiteindelijk met een koerier gebracht, heel fijn dat het zo is opgelost, maar was onnodig als er meer proactiviteit was geweest.

Reactie kokendwaterkranen.com:

Beste Bas,
Hartelijk dank voor je review. We kunnen wel stellen dat dit een zending met veel pech is geweest waarbij het in ons distributiecentrum en bij onze vervoerder niet liep zoals we willen met onze zendingen.
Goed om te horen dat we alles uiteindelijk naar wens hebben opgelost en met een score van 6/10 zijn we in dit specifieke geval dan ook tevreden.
Je feedback ten aanzien van ons klantencontactcentrum nemen we zeker mee. De bedoeling van dit centrum is juist om klanten in eerste instantie direct te kunnen voorzien van persoonlijk advies en om hulpvragen te identificeren.
Nogmaals onze excuses voor het ondervonden ongemak.
Team Kokendwaterkranen.com

Score voor kokendwaterkranen.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja