Alexander

Ik heb onlangs laminaat besteld en ik ben enorm onder de indruk van hun service. Vanaf het moment van bestellen tot de levering verliep alles vlekkeloos. De klantenservice was heel erg behulpzaam en vriendelijk. Ze stonden klaar om al mijn vragen te beantwoorden en gaven deskundig advies over welk type laminaat het beste bij mijn wensen paste.

Ze bieden een topservice die ik iedereen kan aanbevelen. Hun klantgerichtheid en professionaliteit maken het een plezierige ervaring om bij hen te kopen. Zeker een vijfsterrenservice!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goede service en super prijzen

Reactie Laminaat.nl:

Hartelijk dank voor uw geweldige review en de lovende woorden over onze service! Wat fijn om te horen dat het bestelproces en de levering zo vlekkeloos verliepen en dat onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen met deskundig advies. We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en het is fantastisch om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Uw aanbeveling en vijfsterrenwaardering betekenen veel voor ons. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Score voor Laminaat.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: