Nienke

Laagste prijs; snelle/goede levering; product valt qua uiterlijk tegen is is naar mijn mening anders dan op de foto. Qua werking is het wel van goede kwaliteit.

Absoluut laagste prijs dat is echt een pré, snelle bezorging, bezorging ook in goede staat, product werkt goed.

Plaatjes geven niet goed weer wat je krijgt. Op alle lampen zit een relatief groot lelijk labeltje wat je nergens op de foto staat en je wel op de foto zou moeten zien (je kan er niet omheen in het echt; het valt direct op). Als ik dat had geweten had ik er misschien 2x over nagedacht voordat ik het zou bestellen. Het scheelt dat het zo goedkoop is vind ik. Als het bij de duurdere varianten zoals de spiraal lamp ook zo is (met dat labeltje) zou ik die zeker niet kopen. Het plaatje online vind ik echt anders (veel mooier) dan het product zelf. Ik heb nu bij aanbeveling nee geschreven hierom: als er een realistischer plaatje zou zijn dan maak je dus zelf de keus om dat wel of niet te bestellen, dan zou ik wél dit bedrijf aanbevelen, want verder verliep alles top.

Reactie Lampenlichtshop.nl:

Beste Nienke,
Dank voor uw terugkoppeling en voor de bestelling nogmaals. Ik deel uw feedback met onze Web & Development afdeling en kijk of er meer klanten zijn met dezelfde feedback voor verbetering van de productfoto's online.
Verkoopteam Goodstore

Score voor Lampenlichtshop.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Filament LED Lamp Buis Gold 110mm Ø45mm E27 4W