Janno Kamphorst

Redelijk

Prima prijs

Als er staat: volgende dag in huis en het is er volgende week - dat klopt gewoon niet (had nog niet met drukte te maken). Waarna ik bel en dat aangeef: en er wordt gezegd - 'ja, we gaan niet hele tijd de website bijwerken' vind ik dat wel heel makkelijk. Het is toch de verwachting die je hebt als consument en zeker als ik het ook eerlijk aangeef aan de telefoon dat dit dan het commentaar is. Mijn commentaar is dus niet zo positief en zou er ook niet meer zo gauw iets kopen.

Reactie Lampenlichtshop.nl:

Beste Janno,
Hartelijk dank voor de review, vervelend om te lezen dat er verschillende punten niet goed zijn opgepakt vanuit de afdeling Verkoop.
Wij gaan in de toekomst naar een systeem toe waarin de actueel zichtbaar is waardoor klanten goed geïnformeerd kunnen worden voordat zij een bestelling plaatsen, helaas zijn wij nog niet zover.
Helaas ook met een actueel systeem kunnen er voorraadverschillen zijn (orderpick fouten) in ons magazijn komen voor en is menselijk.
Wij nemen verbeteringspunten altijd ten harte en worden zeker gedeeld met de afdelingen.
Marco
Afdeling Verkoop / Goodstore Netherlands B.V.

Score voor Lampenlichtshop.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gloeilampen