Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Laura

Ik vond de college’s heel erg interessant, en we hebben op een aantal hele mooie locaties lessen gevolgd. De mensen die meededen aan de cursus waren ook heel gezellig. Het gedeelte ‘geschiedenis van de nederlandse democratie’ nam zeker het grootste gedeelte op van de les, waardoor het retorica gedeelte soms wat wegviel.

De locaties waren vaak erg mooi en hadden een goede leer-sfeer, de lessen gingen ook vaak lekker vlot met veel participatie van de groep, wat ik heel leuk vond.

Ik denk dat de hoeveelheid leeswerk niet helemaal gelijk was met hoeveel info we daarover kregen, het voorbereiden duurde dus behoorlijk lang, waardoor mijn speeches vaak niet heel top waren. Ook vond ik de locatie in utrecht erg jammer en denk ik dat de lessen misschien wat korter zouden kunnen zijn. Bijna twee uur lang aan het geschiedenis gedeelte zitten is erg veel, en vaak kwam niet eens alles aan bot hiervan. Ook het retorica gedeelte was veel minder uitgebreid dan dat ik had gehoopt.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Van het geschiedenis gedeelte, ik weet nu wel heel veel van de geschiedenis van de nederlandse democratie!

Score voor Landmerk: 3/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica en de geschiedenis van de nederlandse dem...