Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Lieve

Ik deed mee aan de cursus over de geschiedenis van de Nederlandse democratie. Het gedeelte over de Nederlandse democratie was zeer uitgebreid en leerzaam, en kon ik ook goed gebruiken op school en in het dagelijks leven.

De college's werden (door de heer Wiersma) zeer duidelijk gegeven en ook uitdagend voor de leerlingen. Het was heel interactief en niet zo dat alles werd voorgekauwd. Vooral aan de feedback heb ik veel gehad.

In deze cursus vond ik het retorica gedeelte wel een beetje tegenvallen. Het zwaartepunt lag voornamelijk op het geschiedenis gedeelte. Ik had graag wat meer retorica les willen hebben. Vooral in de laatste paar lessen was er weinig feedback en heb ik niet het gevoel dat m'n spreekvaardigheid is verbeterd.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Het onderdeel over de geschiedenis en filosofie omdat hier dus het zwaartepunt lag. Wel moet ik zeggen dat ik al eerder een retorische cursus heb gevolgd (op school via Landmerk ook van de heer Wiersma).

Score voor Landmerk: 4/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica en de Geschiedenis van de Nederlandse Dem...