Landmerk

Heb je beter grip gekregen op de theorie?
Heb je beter leren spreken?
Wist de docent inspirerend te vertellen?
Hoe was de sfeer tijdens de cursus?

Babette

Ik heb met veel plezier deelgenomen aan de cursus 'Retorica en de geschiedenis van de Nederlandse democratie'. Het politieke gedeelte was erg interessant en ging echt dieper in op bepaalde onderwerpen, waardoor ik nu veel meer dan alleen basiskennis heb van onze politieke geschiedenis. Ik vond het leuk dat veel dingen van vroeger nog steeds te linken zijn aan onze huidige situatie en dat wij hier ook diep op ingingen.

De lessen waren heel interactief waardoor je goed bij les les bleef en gemotiveerd werd mee te doen. Het was fijn dat het niet zo 'klassiek' lesgeven was.

Ik vond de cursus super goed, maar wat me leuk zou lijken is als de gastheren (of in de toekomst gastvrouw? ;)) vaker echt een 'lesje' geven zoals meneer Majoor in les 6.

Van welk onderdeel van de cursus heb je het meeste geleerd? Waarom?

Van beide heb ik veel geleerd. Op retorisch gebied veel over de leer van Cicero en dus ook over het schrijven van een speech. Maar ook aan de feedback na het geven van de speech heb ik veel gehad. Voorheen wist ik echt niet waar te beginnen als ik een speech moest schrijven.

Over de politiek heb ik ook veel geleerd. Vooral omdat ik over veel onderwerpen alleen globale kennis had, maar omdat we het tegen de tijd van toen bekeken snap ik veel dingen nu veel beter.

Score voor Landmerk: 4.5/5
Zou je onze training aanbevelen? Ja
Welke cursus heb je gevolgd?: Retorica en de geschiedenis van de Nederlandse dem...