Ralph van der Plas

Na aanschaf van mijn 32" LCD TV kwam ik erachter dat ik niet de geschikte muurbeugel thuis had liggen. Media Markt en anderen waren veels te duur met wandbeugels, dus ben ik gaan speuern op internet.

LCDwandbeugels.nl was één van de eerste sites die verscheen als zoekresultaat bij google. De site zag er wat goedkoop uit, maar met voldoende informatie over de producten. De levertijd was even zoeken, daar zou ik wat meer opvallendere reclame maken dat: voor 5 uur bestellen, de volgende dag in huis is.

Het bestellen ging eenvoudig. Een paar keer doorklikken, gegevens invullen, betalen met Ideal en klaar. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling (voor zover dit mogelijk was door de zeer snelle levertijd). De muurbeugel was dus snel in mijn bezit, goedverpakt en een makkelijke installatie. De prijskwaliteit verhouding is perfect. De muurbeugel is wat wiebelig, maar dat had ik ook niet anders verwacht.

Van de aftersales kan ik mij eigenlijk vrij weinig herrineren. Ik weet dus niet of deze plaats heeft gevonden.

Een zeer goede site, die ik zeker aan zou raden aan andere mensen.

Score voor Lcdwandbeugels.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Easythree Extra Black