Plant

Op moment van dit schrijven nog geen beugels ontvangen. Besteld op 24 december 2010. Gebeld met UPS vogens hun trackingnummet worden de beugels elk moment afgeleverd. Konden me niet aangeven dat ook daadwerkelijk a.s maandag 3 januari worden geleverd. Sterker nog ze konden zelfs niet vertellen wat eigenlijk de status was van de levering terwijl op hun site stond dat ze werden afgeleverd. Ze wisten niet waar de zending was gebleven. Daarbij werd aan mij verteld dat ik het hiermee maar moest doen. Ik heb op het zelfde moment 24 december j.l. andere dingen via internet besteld deze werden de volgende dag keurig geleverd door TNT. Ik bestel dus ook geen spullen meer bij jullie als ze worden geleverd door UPS

Reactie Lcdwandbeugels.nl:

Bij ons is het pakket weggegaan op de dag van de bestelling. Het pakket is door de weersomstandigheden helaas lang onderweg geweest. wij hebben UPS hier op aangesproken en de kritiek van deze klant toch, ondanks de weersomstandigheden, toch in overweging genomen bij het kiezen van de juiste pakket dienst.

Score voor Lcdwandbeugels.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Beugels