Rachid Grad

Toen mijn pakket na een week nog steeds niet in bezit was heb ik telefonisch contact proberen op te nemen. Echter geen gehoor. Vervolgens via de mail geprobeerd en gevraagd wat de stand is van mij levering. Waarna ik (responstijd laat ik maar buiten beschouwing) voor het eerst een track and track kreeg te zien waarop stond dat mijn pakket al een aantal dagen bij de parelshop ligt aantal km verderop. Helaas is mijn bestelling niet aangeboden op het afleveradres maar op het factuuradres. Hierop heb ik hen nogmaals gevraagd de bestelling te leveren op het juiste adres. Nogmaals kreeg ik respons met enkel de track and trace.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Rachid,
Wat vervelend dat het contact zo is verlopen. Ik geef u inderdaad gelijk hierin. Onze excuses hiervoor. Normaliter wordt na het verzenden meteen een track & trace verzonden. Vervelend dat dit in uw geval niet is aangekomen. Wel zie ik verder dat u als afleveradres de stad heeft genoteerd waar het pakket bezorgd is. Dat dit bij een pick up parcels shop is geweest is natuurlijk erg vervelend. Nogmaals excuses voor dit stroef verloop van bestellen, wij hopen dat u wel blij bent met onze producten.
Met vriendelijke groeten,
Suzan