Lupine Tading Group BV

Binnen 24 uur leveren kunnen ze niet waar maken. Na 5 dagen volgde een email met dat het nog minimaal 5 dagen duurde en dat het niet op voorraad was. Op de site stond het wel op voorraad. Emailen hopeloos… bellen… excuus Corona…. Maar toen werden ze wel ineens wakker. Communiceren kunnen ze echt niet. Doen niet wat ze beloven!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Eric,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wat vervelend dat uw order is vertraagd, hiervoor onze excuses.
Helaas zijn wij getroffen door een corona uitbraak op onze Sale & Support afdeling, hierdoor hebben wij uw e-mail niet spoedig kunnen beantwoorden.
Wij doen onze uiterste best om de achterstand in te halen en met het gehele team weer de service aan te bieden welke onze klanten van ons gewend zijn.
Hierbij willen wij je informeren dat de voorraad van onze producten constant wijzigt, omdat het voorkomt dat andere klanten tegelijkertijd het zelfde producten bestellen.
De producten worden enkel aan uw bestelling toegewezen als de betaling is ontvangen. Mocht het zijn dat een andere bestelling eerder is afgerond, zal de eerst volgende de status backorder ontvangen.
Mocht u voor het plaatsen van een bestelling meer informatie nodig hebben, heeft u de mogelijkheid om ons telefonisch te contacteren.

Score voor Ledpaneelgroothandel: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?/ Would you recommend us? Nee