Anthony

Retour sturen is gewoon onmogelijk hier.

Alles kwam netjes binnen maar bik het retouren viel her heeeeeeel hard tegen
12/05: een retour aangevraagd dat nog binnen de 100 dagen viel, dus alles moet in orde zijn.
Ipv een retourticket te krijgen moet je eerst een ticket openen bij hun en zij moeten dit zotezien eerst goedkeuren om iets retour te sturen. Best belachelijk in 2024 denk ik dan. Bijna elke andere onlineshop gaat dit automatisch
19/05: Herinnering gestuurd
Geen reactie.
27/05: Herinnering gestuurd
Geen reactie.

Tot op heden (10/06) nog STEEDS geen feedback of goedkeur van mijn retour. Meeste bedrijven geven je standaard een retourticket en regelen het zo, hier niet, dit moet allemaal eerst goedgekeurd worden. Welk bedrijf laat nu 1 maand niets van zich horen op een retour zelfs als je herinneringen stuurt.
Bestellen was oké maar voor de rest valt dit heel hard tegen.
Eerste en laaste keer dat ik hier bestel

Levering

Retouren en communicatie met de klant

Reactie LedKoning:

Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat u graag zo snel mogelijk respons wenst op een retouraanvraag die wordt ingediend. Recent zijn wij overgegaan naar een nieuw retourenportaal en is de oude vanaf onze kant offline gehaald. N.a.v. uw review zijn wij er achter gekomen dat de nieuwe link niet juist stond vermeld op onze website en aanvragen niet bij ons binnen kwamen. Hiervoor wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak! Dit hebben wij daarom meteen gecorrigeerd op de website. Ik zal u per e-mail voorzien van een retourlabel, zodat u de artikelen alsnog kosteloos naar ons kan retourneren.
Mocht u in de toekomst nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan u graag te woord en zorgen voor een passende oplossing.

Score voor Ledstripkoning: 1/5
Zou u Ledstripkoning aanraden? Nee