Reitmann

In eerste instantie erg goed geholpen, voor mijn boot zocht ik ledstrips , aangegeven dmv een tekening wat mijn wensen waren.
Hierop kreeg ik een lijstje met de producten en vervolgens deze besteld.
Vol enthousiasme aan het project gestart. Echter kwam ik er snel achter dat de hoeken die ik moet maken en ook op de tekening aangegeven waren niet zo heel makkelijk te maken zijn met mijn ledstrip.
Dit zou moeten gebeuren met een kabeltje van 10 cm.. Daar ik graag een soort van ringverlichting wilde zonder onderbrekingen van 10 cm baalde ik hier wel van.. Contact gezocht en het verhaal, situatie wederom uitgelegd. En aangegeven dat ik waarschijnlijk de verkeerde type ledstrips heb daar ze strips verkopen met een klein vast hoekstukje.. Dus een minimale onderbreking.. Mij toch over laten halen om het met een kabeltje te gaan proberen , welkens gratis werdt opgestuurd.. Nou met dat kabeltje aan de gang. Het zou moeten dmv klemmen.. Nou niet dus.. Helaas is solderen voor mij geen optie..
Wederom weer contact gezocht.. Uitgelegd.. Maar ze luisteren of zien mijn vraag niet.. Ik wilde in eerste instantie de ledstrips omruilen voor andere. Maar ik krijg sterk het gevoel dat ze dat niet zo zien zitten. Nu heb ik dus een ledstrip aan barrels geknipt en mag ik het weer gaan proberen met een kabeltje..

Mijn advies.. Luister naar je klant..

Ik vraag om advies.. Als er goed gekeken was naar de tekening, geluisterd was zat ik nu de hannesen en heb ik eigenlijk nie wat ik wilde..

Jammer..

Snel reageren

Luisteren

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Op dit moment zijn we bezig om dit zo goed mogelijk met u op te lossen.
Sharona

Score voor Ledstripkoning: 2/5