Lens2day

CAROLIEN

Ik zocht naar Evotears Omega voor mijn ogen en zag deze bij Lens2Day voor 13,00 en GEEN verzendkosten. mhmm dit klopt denk ik niet en stuurde een mail omdat ik ook nog wat andere info wilde hebben. Een paar dagen later geprobeerd te bellen en kreeg een melding dat het nummer niet in gebruik was. Tijd voor rode vlaggen.
Gelukkig kwam er een antwoord op mijn mail en bestelde 2 flesjes voor 26.00, Bij bol kost een flesje 22.98 ps en over het algemeen lag de prijs rond 18,00/ 20.00 met verzendkosten. Omdat ik de komende jaren wel veel meer flesjes nodig gaat hebben wilde ik het wel proberen.
Na 2 dagen netjes bezorgd. Dus na wat twijfels heb ik mijn adres voor mijn oogdruppels gevonden.
Een tip voor Lens2Day. Omdat ik de melding kreeg dat het nummer niet in gebruik was ging ik twijfelen over de betrouwbaarheid van het bedrijf en misschien zou ik wel niet de enige kunnen zijn. Als ik Lens2Day zou zijn zou ik zorgen dat er een werkende telefoonlijn was. Gelukkig was mijn argwaan onterecht.
Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanraden, netjes mijn vragen beantwoord door een lensdeskundige en binnen 2 dagen de bestelling in huis.

Wat heeft u bij ons gekocht?

Lenzenvloeistof

Score voor Lens2day: 5/5