LIVIN24

1925 beoordelingen

Jolanda

Ondanks wat probleempjes met de prachtige stoelen is dit door de vriendelijke klantenservice snel en adequaat opgepakt en naar tevredenheid opgelost.
Hier zijn we erg blij mee.!
En nu is het genieten van deze super mooie stoelen die perfect passen in het totaalplaatje van ons interieur.
Livin24 wij vinden jullie bedrijf een aanrader!!! Geweldige betaalbare meubels en een vriendelijke klantenservice die meedenkt in oplossingen.

Wij hadden problemen met in elkaar zetten van de stoel palma hiervoor zou het fijn zijn om telefonisch contact te kunnen hebben.

Reactie LIVIN24:

Beste Jolanda, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat geweldig om te horen dat ondanks enkele problemen met de stoelen, onze vriendelijke klantenservice snel en adequaat heeft gereageerd om alles naar tevredenheid op te lossen. We zijn blij dat je nu kan genieten van de prachtige stoelen die perfect passen in jouw interieur. Bedankt voor je lovende woorden en aanbeveling! Bij Livin24 streven we ernaar om geweldige en betaalbare meubels te leveren, en we zijn blij dat jij onze klantenservice als behulpzaam hebt ervaren. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar! Groet Linda / Team Livin24

Score voor LIVIN24: 4/5
Zou u Livin24 aanbevelen? Ja