LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Beter Duurzaam Aan

Op 19 juni hebben we een overeenkomst gesloten en helaas ook al betaald. Vervolgens op 1 juli maar een berichtje gestuurd want onze website bouwer en drukker stonden te wachten op het logo en de huisstijl. Binnen 48 uur zou er een origineel en handgemaakt logo gemaakt worden met tevredenheidsgarantie.
Vlot na mijn bericht kwam er een logo… nou ja onze naam met een generiek plaatje erachter. Nu is onze naam (3 woorden 17 posities) vrij lang waardoor het niet erg bruikbaar is voor een logo ons inziens. Dat was ook niet waar we naar op zoek waren. Dit aangegeven en daarna nog 2 keer via mail contact gehad waarbij Milan in zijn schrijven aangaf dat dat niet zijn schuld was en sindsdien is er radiostilte. Ik heb de telefoon gegevens opgezocht omdat het contact dat volgens de website fantastisch en enorm gewaardeerd werd door klanten, maar er geen telefoonnummer wordt gegeven maar via de KVK opgezocht, maar ook daar geen gehoor, voicemail ingesproken., maar u begrijpt ook daar geen reactie.
Ze vragen niet veel dat kunnen we eerlijk toegeven, maar verwacht er ook niet te veel van, een maandabonnement op Canva levert hetzelfde resultaat op, maar geen gedoe en bespaart u een hoop geld.

Score voor LogoLove: 0.5/5
Zou je LogoLove aanbevelen? Nee