LOI

Mieke Bezem

Databases en SQL Foundation

Ervaringen LOI

De foundationmodule wordt aangeboden als een module waar je zonder voorkennis aan kunt beginnen. Mijn ervaring is dat de manier waarop de lesstof wordt beschreven niet altijd aansluit bij iemand zonder voorkennis. Dit maakt het begrip van sommige onderdelen van de course erg lastig.
Om het geheel te begrijpen heb ik enorm veel onderzoek in andere bronnen moeten doen, dat vond ik jammer.
Het digitale leerplein dat wordt aangeboden is handig. Er werden online lezingen aangeboden, waarop je je kon inschrijven en waar direct vragen gesteld konden worden aan de docent die de lezing hield, erg prettig. Al met al veel van de foundation module opgestoken, maar voornamelijk door de lezing en eigen onderzoek n.a.v. de lesstof.

Reactie LOI:

Beste Mieke,
Bedankt voor je review!
Wat fijn om te lezen dat de online leeromgeving en colleges een positieve uitwerking hebben op jouw studie-ervaring!
Daarnaast worden onze foundation-cursussen aangeboden als cursussen voor starters in de IT en mensen die hogerop willen komen in de IT. Om deze reden is het handig om enige voorkennis in het IT-vakgebied te hebben. Het is jammer om te lezen dat je hierdoor enige hinder hebt ervaren tijdens jouw studietraject. We streven ernaar om studeren voor iedereen mogelijk te maken. We hechten om deze reden veel waarde aan jouw signaal! Ik zal jouw signaal doorsturen naar ons productieteam, zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan.
Ontbrak er specifieke informatie in het lesmateriaal, waardoor jij ernstige hinder hebt ondervonden? Zo ja, dan kan je via een mail aan webcare@loi.nl aangeven om welke essentiële informatie het gaat. Wij gaan hier vervolgens mee aan de slag!
Ik wens je nog veel studieplezier! Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.
Alain, LOI Webcare

Score voor LOI: 3/5