LOI

Jan Heijmans

Vrij tekenen

Ervaringen LOI

Bij de cursus wordt een " uitgebreid materialenpakket". Het blijkt dat je dat pas krijgt als je 70 euro lesgeld betaald hebt. Waarom wordt dat niet in de introductiebrief vermeld? Ik heb het nu ontvangen. Erg slordig verpakt. Kan niet controleren of het compleet is, paklijst ontbreekt. Per email om opheldering gevraagd. Na 10 dagen nog geen antwoord. Slechte service. Over de inhoud van de cursus heb ik nog geen oordeel.

Reactie LOI:

Beste Jan,
Ik wil je bedanken voor de genomen tijd en moeite om deze review te schrijven!
Het klopt dat wij een drempelbedrag van €75,00 hanteren voor het verzenden van het lesmateriaal. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer deze informatie niet bekend is. Dit signaal is, naar aanleiding van een eerdere e-mail, doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Mijn excuses voor de verwarring.
Hiernaast kan ik je vertellen dat je zojuist een antwoord op jouw mail hebt ontvangen. Ik wil je vriendelijk verzoeken om de inhoud van het materialenpakket te controleren aan de hand van de paklijst in de e-mail. Wanneer er materialen ontbreken, wil ik je verzoeken om dit kenbaar te maken middels een reactie op de e-mail. Wij zullen er z.s.m. voor zorgen dat je de materialen alsnog ontvangt.
Ik wens je nog veel studieplezier. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.
Alain, LOI Webcare

Score voor LOI: 3/5