LOI

KuniQ

Psychodiagnostiek

Ervaringen LOI

Overall genomen ben ik tevreden. De lesstof zou duidelijker en overzichtelijker mogen. De lesstof spreekt zichzelf hier en daar tegen en er komen nogal wat onnodige herhalingen in voor. Bij een inzendopgave is een antwoord van mij beoordeeld met 'ik mis het antwoord', terwijl mijn antwoord er zeer duidelijk en zelfs gespecificeerd per onderdeel staat. Hierover heb ik een mail gestuurd en ik ben nu in afwachting van hoe dit opgepakt gaat worden door de docent. Verder vind ik de opleiding best prijzig. Wat heel fijn is, is dat alles op eigen tempo kan.

Reactie LOI:

Beste Tineke,
Ik wil je bedanken voor de genomen tijd en moeite om jouw bevindingen kenbaar te maken!
Wij waarderen het enorm dat je feedback geeft over het lesmateriaal. Wij zijn constant bezig met het actualiseren en verbeteren van ons lesmateriaal. Ik zal ervoor zorgen dat jouw signaal onze afdeling Productie bereikt. Mocht je specifieke punten willen aandragen, dan kan dit via webcare@loi.nl. Wanneer nodig, zullen wij deze punten corrigeren bij de eerstvolgende herziening van het lesmateriaal.
Zoals jij het omschrijft, lijkt het erop dat de docent een foutje heeft gemaakt tijdens het nakijken van de opgaven. Ik ga ervan uit dat de docent jou hierover kan informeren middels een antwoord op jouw vraag. Mocht je er met de docent niet uitkomen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Ik wens je nog veel succes met de voortzetting van jouw studie!
Alain, LOI Webcare

Score voor LOI: 3/5