Looping

Ik snap niet dat mensen hier positief over kunnen zijn!!! Er staat met GROTE letters dat er binnen 15 minuten tot 1 uur reactie komt!!! Ik het verdomme 1 week gewacht en dan wordt ik ineens gebeld! En ja, ik heb de hoorn er op gegooit, omdat jullie te beroerd zijn je aan de afspraken te houden. Dus van mij hoeven ze dan ook niks te verwachten!!! Waarschijnlijk gaan ze nu nog het grote lef hebben om te vertellen dat ze mij al vaker gebeld hebben maar dan zeg ik nu vast dat mijn hele pakket aan bewijs er ligt dat deze mensen schijt hebben aan slechte reviews en helemaaal geen contact met je opnemen of extreem laat!!!!!

Ik hoop dat dit bedrijf vroeg of laat van de baan geveegd worden met hun loze beloftes!!!!!!

Reactie Looping:

Dank voor de reactie en feedback als het gaat om onze dienstverlening. We vinden het erg vervelend en jammer om te lezen dat we onze beloften die we doen niet waar hebben kunnen maken. In onze gegevens is duidelijk geworden dat we langs elkaar heen hebben gebeld, dit mag uiteraard absoluut geen excuus zijn.
We zouden graag toch nog in gesprek gaan, dus neem gerust nogmaals contact met ons op.
Team Looping

Score voor Looping: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee