Luckz

De proefadruk bleef lang weg. Dit heeft ons lang doen twijfelen om de originele kaartjes bij jullie te bestellen. Nu hebben we de kaartjes op voorhand besteld en gaan we zelf nog een stuk kopiëren op het kaartje (datum, gewicht, lengte, ...). Uiteindelijk waren de originele kaartjes heel snel geleverd, dus eigenlijk hadden we de volledige kaart bij jullie kunnen laten drukken... Mss kan dit op de site vermeld worden, want het zorgt wel voor onnodige stress en zorgen. En dit was eigenlijk dus nergens voor nodig.

Zeer mooi eindresultaat. Met extra proefblaadjes om kleuren, kwaliteit te vergelijken.

Vermeld mss dat de levertijd van de proefdruk langer is dan het origineel totaalpakket.

Reactie Luckz:

Beste, Wat vervelend dat jullie stress hebben ondervonden bij de bestelling, dat is zeker niet de bedoeling.
Wij hebben de verbeter tip direct op onze website aangepast zodat de verzendinformatie over proefdrukken duidelijker terug te vinden is.
Proefdrukjes worden per brievenbuspost verzonden en zullen in ongeveer 1-3 werkdagen in de brievenbus liggen, naar België kan dit 3 tot 8 werkdagen duren.
Pakketten vanaf 20 stuks kaarten of enveloppen worden normaal gesproken op de eerstvolgende werkdag bezorgd in Nederland, naar België soms 2 werkdagen.
met vriendelijke groet,
Team Luckz