LUMZ

Prima, eerste ervaring met de winkel opgedaan.

Reactie LUMZ:

Beste Marc,
Bedankt voor uw review. Dit stellen wij erg op prijs. Wij nemen de reviews van de klanten altijd erg serieus en willen hier graag van leren waardoor ons bedrijf kan verbeteren. Graag willen wij reageren op uw review:
Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Op het moment dat u het dressoir bij ons heeft besteld stond er een levertijd van 1 a 2 weken op de website. U ontvangt na uw bestelling een bevestiging van ontvangst van de bestelling.
Op het moment dat het dressoir bij ons binnen komt, zetten wij het meubel klaar voor transport. De koerier neemt vervolgens telefonisch contact met u op voor het maken van een aflever afspraak, op een moment wat voor u het beste uitkomt. Doordat wij levertijden vermelden, orderbevestiging sturen en de koerier contact opneemt, zijn wij er niet van bewust geweest dat u tussentijds nog een update wilde. Wij proberen onze klanten zoveel mogelijk op de hoogte te stellen van de betaalstatus. Onze excuses hiervoor als u dat anders had gezien.
Het kan natuurlijk voorkomen dat de koerier vraagt aan de bewoner om mee te helpen, mocht u hier niet in staat zijn dan kan de bewoner dat altijd aangeven.
Onlinedesignmeubel staat voor klantvriendelijkheid. Dit proberen wij waar te maken door naar de wensen en behoefte van de klant te kijken. Helaas hebben wij niet eerder van u een klacht ontvangen waardoor wij het konden oplossen.
Bedankt voor uw review en wij hopen u snel weer terug te zien als klant bij Onlinedesignmeubel.
Het Onlinedesignmeubelteam.

Score voor LUMZ: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja