LUMZ

Bij herhaling teleurstellend. Ik heb in februari 2017 een salontafel besteld. Nadat de aangekondigde levertijd is verstreken, heb ik gebeld. Ik heb bij herhaling te horen gekregen dat de salontafel zou worden geleverd. Als ik de week daarna belde om te vragen waar de salontafel bleef, kreeg ik te horen dat de salontafel nog niet door Onlinedesignmeubel is ontvangen maar dat ik zou worden gebeld als de salontafel zou zijn ontvangen. Op een gegeven heb ik een e-mail ontvangen dat de salontafel na Pasen 2017 echt vanuit Portugal zou worden verstuurd. Zojuist heb ik een e-mail ontvangen dat het nu pas de eerste week van mei gaat worden.

Reactie LUMZ:

Allereerst willen wij graag onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw product. Graag willen wij u inhoudelijk toelichting geven op de oorzaak van vertraging. De marmeren bladen en metalen onderstellen van deze salontafels worden gefabriceerd door twee verschillende fabrieken. Er zijn helaas capaciteitsproblemen geweest bij de onderstellen fabrikant, waardoor onze leverancier de bestelde exemplaren niet op tijd naar ons kon versturen. Onze leverancier komt daarnaast uit Portugal en daarom kunnen we helaas niet het product sneller leveren dan op dit moment bekend is. Reeds heeft u een korting ontvangen wegens de vertraging en wij hopen dat u, zodra de salontafel ontvangen is, hier fijn van kunt genieten.
Team Onlinedesignmeubel

Score voor LUMZ: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee