LUMZ

Mijn ervaring is niet positief, helaas! Ik heb 2 artikelen besteld met een levertijd van 4 tot 6 weken. Na 6 weken geen enkel bericht en zelf contact opgenomen. Dit heb ik 3x moeten doen voordat ik eindelijk een afspraak kon maken om de artikelen te leveren. Er wordt dan een tijdvak afgesproken, in mijn geval van 8 tot 12. En je raad het al. Geen levering en weer bellen. Wat ik jammer vind is dat er ook geen enkel excuus wordt gemaakt. Het is blijkbaar allemaal van zelfsprekend. Jammer. Ik bestel niet meer via deze site

Reactie LUMZ:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Wij begrijpen dat in dit geval de communicatie niet naar behoren is verlopen en hier bieden wij graag onze excuses voor aan. Wij zijn er achteraan gegaan en hebben uitgezocht dat er destijds een afspraak met u is gemaakt voor een tijdvak van 8:00 tot 12:00 en dat de transportdienstverlener op die dag om 12:10 de meubels bij u heeft afgeleverd, wat helaas voor kan komen wegens het verkeer. Het spijt ons daarom om te horen dat dit naar uw idee niet goed is verlopen, maar we hopen dat u ondertussen goed kunt genieten van uw meubels.
Team Onlinedesignmeubel

Score voor LUMZ: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee