LUMZ

Dit is mijn eerste ervaring met Lumz. Op internet zochten we naar een boekenkast en kwamen hier uit. Vervolgens een bezoek aan de showroom in Houten gebracht.

Reactie LUMZ:

Beste klant,
Dank voor uw reactie. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring met onze producten/diensten niet helemaal positief is.
Uit eigen ervaring weten wij dat de informatievoorziening die wij beschikbaar stellen van cruciaal belang is. Uiteraard willen wij volledig voldoen aan het verwachtingspatroon van de klant. Hiervoor hebben wij bijvoorbeeld bij elk artikel aangegeven of deze wel of niet gemonteerd geleverd wordt. Dit geldt ook voor de boekenkast die u bij ons heeft aangeschaft.
Het komt voor dat de klant ervoor kiest om gebruik te maken van montage. Hiervoor werken wij met een gespecialiseerd bedrijf. Dit doen wij vanuit service oogpunt. Hier maken wij absoluut geen winst op.
Wij vinden het nogmaals erg vervelend dat uw ervaring niet geheel positief. Toch hopen wij dat u tevreden bent met het eindresultaat en wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Met hartelijke groet,
Team Lumz.nl

Score voor LUMZ: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja