LUMZ

lena dobbels

Het product zelf is top. De levering opzich ook, alles mooi naar boven gedragen. Maar een paar uur later zie ik dat de bezorger mij online is beginnen volgen en al mijn foto’s heeft geliked. Ik heb hem onmiddellijk geblokkeerd zodat hij mij niet zou kunnen sturen. Dit is hoogstens onprofessioneel! Hij heeft mijn gegevens, want ik heb hem zelfs niet eens mijn naam gezegd, van het leveringformulier. Dit is schending van de privacy. Deze ervaring heeft mij wel een bittere nasmaak gegevens en zorgt er ook voor dat ik nooit meer bij jullie zou bestellen aangezien dit jullie bezorgers zijn. Ik denk dat jullie bezorgers er nog eens aan herinnerd moeten worden wat wel en wat niet kan on the job. Heel heel jammer

Reactie LUMZ:

Beste Lena,
Dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met ons vervoersbedrijf. Zoals vanochtend ook telefonisch aangegeven, willen we hier onze oprechte excuses voor aanbieden, dit had uiteraard niet mogen gebeuren.
De verantwoordelijke chauffeur is hier al op aangesproken, we zullen er zorg voor dragen dat dit in de toekomst niet nog een keer gaat gebeuren.
Nogmaals onze excuses, we hopen dat u alsnog veel plezier zult hebben van uw nieuwe bank.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee