LUMZ

Tanja van der Veen

Het bestellen via internet en het maken van de afspraak ging goed.
De bezorging was een teleurstelling.
De bezorger zei dat hij de tafel niet ging bezorgen wanneer er geen mankracht was. Ik heb hem toen zelf geholpen met het tillen. Ik heb geen lift en woon drie hoog. Heb rugklachten dus dacht juist dat dit allemaal geregeld zou worden.
De tafel moest ik ook zelf in elkaar zetten. Had ik ook niet begrepen maar oké dat heb ik vast niet goed gelezen.. Toen ik de tafel ging uitpakken zag ik dat het blad vastgeschroefd moest worden maar dat de schroeven en het gereedschap (wat je bij de ikea er ook altijd bijkrijgt) er niet bij waren geleverd..
Resultaat: de tafel staat nog steeds niet af in mijn kamer en met een los blad.

Reactie LUMZ:

Beste Tanja,
Dank voor uw review.
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. U heeft dit niet eerder aan ons gemeld, dus wij waren hier niet van op de hoogte. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een tafel zonder montagemateriaal geleverd wordt, onze oprechte excuses hiervoor. Wat betreft de levering, het klopt het inderdaad dat wij tot aan de voordeur leveren op de begane grond. Wij leveren enkel op een verdieping als er een lift aanwezig is, dit staat ook vermeld op onze website en in de voorwaarden.
We zien dat u inmiddels wel contact heeft gezocht met onze klantenservice, mocht u de schroeven nog nodig hebben zullen we deze uiteraard naar u opsturen.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee