LUMZ

Josee

Onwijs slecht, een bank die qua afmetingen die zij hebben vermeld niet klopt! De bank werd op een vrijdag geleverd einde dag, dus ze waren niet meer bereikbaar telefonisch. Uiteindelijk zaterdagochtend meeteen gebeld maar het bandje gaf aan dat er geen medewerkers waren, maar dat de winkel wel open was, wij 50 minuten naar de winkel gereden. Vervolgens aangegeven de bank te willen ruilen, want hij viel VEEEEL kleiner uit dan de afmetingen op de website. Gaf de medewerkster aan dat zij daar niet over gingen en of ik even een mailtje wilde sturen! Je klant komt helemaal naar de winkel toegereden en dan mag ik even een mailtje sturen. Uiteindelijk maandag zelf weer contact opgenomen, werd er gezegd ja sorry, als u de orginele verpakking niet heeft kan deze niet retour. Leg mij aub uit, hoe je een bankstel na het neerzetten in een originele verpakking retour doet? Kom op, wees ook een beetje klant gericht naar klanten toe , het gaat niet om een truitje die niet naar wens is. Deze winkel koop ik nooit wat van, ze zouden ons nog wat laten weten en het overleggen met de manager. Het is bijna 2023 nog niks vernomen, noch coulant. Slechtste meubelzaak die ik ooit heb meegemaakt!

Reactie LUMZ:

Goedemiddag,
Dank voor uw review.
Onze collega's van de klantenservice hebben u vorige week gemaild met een oplossing, zij hebben aangegeven dat de bank omgeruild mag worden. We hebben hier nog geen reactie op ontvangen van u, dus we zijn nu in afwachting van uw antwoord.
We hopen dat het op deze manier toch opgelost zal worden voor u.
Hartelijke groet,
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja