LUMZ

Hans

Heb hele slechte ervring met dit bedrijf. Heb 3 maanden geleden een eettafel met 4 stoelen en een salontafel in de winkel bekeken en besteld. Alles tafel en stoelen waren volgens de verkoper op voorraad leverbaar alleen de salontafel duurde 6 weken. Na 6 weken telefoontje gepleegd en alles was volgens planning volgende de klaar voor aflevering. 3 dagen voor levering telefoontje van de verkoop dat de eettafel op over minimaal 8 weken leverbaar was. alleen salontafel en stoelen konden met vertraging van een week worden geleverd. wachten op telefoontje van dus voor de levering, je raad het al geen telefoontje dus zelf maar weer getracht te bellen. 25 minuten naar een kut deuntje moeten luisteren en een stem elke keer (u bent de eeste in de rij) uiteindelijk het de volgende dag nogmaals geprobeerd en kreeg ik doodleuk te horen dat het vervelend was maar moest maar geduld hebben. per direct bestelling geannuleerd en bij een concurent in de buurt mijn bestelling gedaan levertijd 5 tot 7 dagen levering.
De HATELIJK dank Lumz kom hier nooit weer.

Reactie LUMZ:

Beste Hans,
Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over LUMZ, Qua de verwachtte levertijd welke we niet hebben gehaald, is dat uiteraard erg vervelend waarvoor nogmaals onze excuses.
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee