LUMZ

Marcel

Onlangs een sta/zit bureau bij Lumz besteld. Vanuit werk was een vereiste om een bureau aan te schaffen wat aan de arbo eisen voldeed, en deze stonden duidelijk op de website van Lumz vermeld. Eerstvolgende werkdag gelijk een update over mijn bestelling gekregen en een dag later kwam de bezorger langs om het bureau te bezorgen. Super vriendelijke bezorger en heeft mij ook nog even geholpen om de zware dozen een paar trappen omhoog te tillen. Het onderstel moest ik wel zelf even monteren, maar zo merk je wel dat het van goede kwaliteit is: duidelijke instructies, stevige (metalen) constructie, schroeven en passende inbussleutel waren allemaal bijgeleverd. Daarbij heb ik voor een acacia houten tafelblad gekozen, waar ik erg blij mee ben. Het blad was mooi afgewerkt en past goed op het onderstel, wat verstelbaar is aan de breedte van het tafelblad.

Erg tevreden met de informatievoorziening, levering, en mijn nieuwe bureau. Zeker een aanrader!

Reactie LUMZ:

Hi Marcel,
Super leuk om te terug te lezen dat het bureau helemaal naar wens is en de bezorging ook vlot is gegaan, dit horen wij heel graag terug 😀
We willen je bedanken voor je tijd welke je hebt genomen om een review voor ons achter te laten en natuurlijk heel veel werkplezier aan het prachtige bureau wensen!
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja