MAPP

r.huiskamp

Slechte communicatie en slechte service in garantie periode.
mijn 2 accu's bij mapp gekocht in april 2021 waren na twee maanden ineens niet meer oké. ik kon nog geen 2 km met mijn scootmobiel er meer mee rijden. deze nieuwe accu s waren dus nog geen 3 maanden oud en steeds keurig opgeladen. ze zijn op gehaald door een koeriers dienst die een keer per week alle accu s waar problemen mee zijn op haalt, ze landelijk verzameld, en daarna gaan ze pas na België het test station. zo is het mij uitgelegd. al met al na bijna 4 weken zonder scootmobiel te kunnen gebruiken!! dus na een maand kreeg ik "nieuwe "accu s toe gestuurd wederom door de koerier dienst. dit keer kwamen de accu s zonder doos binnen wat wij overigens al wat vreemd vonden. maar alla...blij om na een maand eindelijk weer zelfstandig met mijn mobiel op pad te kunnen. Wat schetst mijn verbazing??..weer na 2 a 3 km ging mijn schootmobiel op een rood lampje..accu s leeg. wij zijn er van overtuigd dat wij na een maand wachten dus gewoon de oude accu's weer terug geleverd hebben gekregen aangezien het zelfde gebeurde. Weer mapp gebeld. wij konden alleen door betaling van weer nieuwe accu s nieuwe krijgen en alleen als we daar eerst voor betaalden ik dacht 440....die accu s deden het prima en de andere accu s zouden opnieuw weerrrrrrr worden getest om aan te tonen dat wij dus gelijk hadden en de tweede zending met accu s gewoon de oude accus waren die we terug hadden gekregen. al met al zeer teleurstellend allemaal en ook slechte service in garantie periode dat je zelf eerst nieuwe moet gaan kopen. ik vind dat dit bedrijf hier een slechte service op na houd. ze komen iemand met een mobiliteit probleem met een scootmobiel niet tegemoet en zelf op het idee om dan zolang evt. lease accu s te gaan geven zodat je niet een maand in huis zit. was toch wel een goede gedachte geweest aangezien de fout bij hun lag. ook laten betalen voor een tijdelijke andere accu vind ik niet erg netjes. als je een accu besteld heb je hem een dag later in huis. maar als je een probleem in garantie periode hebt moet je zelf gaan betalen voor nieuwe accu's omdat ze de oude weer voor de 2 de keer moesten gaan testen. Uiteindelijk hebben wij onze 440 euro terug gekregen en daarmee staat het voor ons ook vast dat de fout heel duidelijk bij hun lag. maar geen excuus gehoord.wij gaan nooit meer bij dit bedrijf een accu bestellen omdat het veel te lang duurde en ze mij dus al met al 5 weken zonder accu hebben laten zitten omdat ze mij de oude accu s gewoon ongemaakt weer terug gestuurd hebben. ook in garantie periode behoor je evengoed fatsoenlijk en efficiënt geholpen te worden. meerdere keren gebeld en werd steeds gezegd: morgen word u terug gebeld hier over. dus niet helaas.
dus helemaal niet tevreden over hoe dit allemaal gelopen is. koop je een accu gaat alles prima en is die er met een dag. maar heb je een probleem met accu s van je scootmobiel? nou dan heb je ook een probleem met mapp.heel jammer allemaal

beter en duidelijker en zeer zeker sneller reageren

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw feedback. Bij uw garantie-afhandeling is het simpelweg niet goed gegaan. Dit is niet hoe we normaal werken en we steken de hand geheel in eigen boezem. Dus alsnog onze welgemeende excuses. Het heeft allemaal veel te lang geduurd. Intern bespreken we uw situatie en leren hier zeker van om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses en alsnog veel plezier van de nieuwe accu's. ^Pieter van MAPP

Score voor MAPP: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 scootmobiel accu s