Meijers

Joris Van der Lijn

Bedrijf maakt gebruik van UPS. De negatieve reviews over UPS zeggen genoeg. Helaas hele dag thuisgezeten om te wachten op het product om vervolgens van UPS te horen te krijgen dat de levering is mislukt omdat ik niet thuis zou zijn. Dit was niet correct en dan had ik ook nog de bezorgdatum aangepast naar een dag dat ik thuis was. UPS is vervolgens niet te bereiken. Daarnaast werd het product een dag later buiten het aangegeven tijdvak bezorgd waardoor de kans groot was dat we er niet zouden zijn. Gekukkig waren we wel thuis. Nu dit bedrijf gebruik maakt van UPS is dit voor mij een reden om hier niet meer te bestellen. Het inschakelen van zo'n bezorgdienst is eigenlijk niet klantvriendelijk.

Website functioneert prima

Reactie Meijers:

Uiteraard vinden we het vervelend om te horen dat de aflevering niet naar wens verlopen is.
Normaal maken wij gebruik van PostNL. Maar vanwege de afmetingen van het bestelde product moeten we gebruik maken van UPS.
Jammer dat dit voor u een reden is om niet meer bij ons te bestellen. We doen ons best om bestellingen op een zo goed mogelijke manier te verpakken en verzenden. En daarom kiezen wij ook bewust voor verschillende vervoerders.
In ieder geval wensen we u veel succes met uw bestelling!
Team Meijers

Score voor Meijers: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Stick mobility