Meride

Indien u een uitvaartbedrijf zou hebben, zou u dan de uitvaartverzorger die u geholpen heeft in dienst nemen?
Hoe waarschijnlijk is het dat u Meride zou aanbevelen aan een bekende?

Aster uitvaartzorg

Hierbij deel ik graag onze ervaring over Astor uitvaartzorg,
Ten eerste komen deze mensen heel rustig en begrip voor alle situaties en met respect voor de overledenen en voor de rest van de familieleden binnen geven je alle tijd leggen alles tot in de puntjes uit wordt ook met respect naar het uitvaartcentrum gebracht daar binnenkomend een hele rustige sferen ontvangen wordt ook met weer zeer zorgvuldig respect behandeld met de verzorging van de overledene.
Willen je overal mee helpen maar mag het ook fijn als je zelf besluit het alleen te doen de verzorging het wassen van de overledene om er toch ten alle tijden bij te zijn als steun en bieden zij zich als Helpende hand aan.
Ook de tussentijdse tijd dat overleden nog op de 24-uurs kamer is wordt er nog aandachtig respectvol gelet op de overledenen en alles wordt gecommuniceerd als er ook maar iets veranderd geven goede tekst en uitleg ,stellen je op je gemak.
Geen vraag is teveel alles wordt netjes beantwoord er wordt met je meegedacht er wordt naar je geluisterd.
En dan de uitvaart tot in de puntjes verzorgd, mooie locatie, mooie zaal, en top vriendelijk personeel die echt een pluim verdienen onze vader/ echtgenoot wou heel graag informeel de ceremonie en het was echt super we hebben hier een goede herinnering aan ongeacht dat het een hele verdrietige dag was , was het ook zeer zeker een hele mooie dag en nogmaals top verzorgd.
Deze mensen stoppen iedereen een warm hart toe en zijn er echt altijd voor je 's morgens, s'middags, 's avonds zelf 's nachts.

Vrouw : coby
Kinderen: Skadi & Ralph

Heeft u iets gemist in het aanbod van producten/diensten?

Nee het is allemaal super goed verzorgd

Score voor Meride: 5/5